Darmowa dostawa od 2 000 zł brutto

REGULAMIN SKLEPU

 §1 Definicje:

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiada zdolność do czynności prawnych, składająca zamówienie w Sklepie.

2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.techviking.pl za pośrednictwem, którego Klient może zapoznać się z ofertą oraz składać zamówienia

4. Produkt – towar lub usługa oferowana w Sklepie internetowym

5. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy PROMAG S.A. zwanym  Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu www.techviking.pl w momencie przesłania do Klienta potwierdzenia zamówienia

6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów oraz ich cenę.

 

§2. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin zawiera zasady funkcjonowania Sklepu, działającego pod adresem  www.techviking.pl, w tym zasady dokonywania zamówień przez Klientów.
  2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.techviking.pl, prowadzony jest przez PROMAG S.A., ul. Romana Maya 11, 61-371 Poznań, Nr NIP 7780040905, Nr KRS 0000013278, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, Kapitał zakładowy: 2 085 000 PLN w pełni opłacony.
  3. PROMAG S.A. udostępnia niniejszy Regulamin w formacie PDF umożliwiającym jego zapisanie na trwałym nośniku na urządzeniu Klienta.
  4. Zapisy Regulaminu obejmują wszystkie stosunki prawne wynikające z Umów sprzedaży pomiędzy PROMAG S.A, zwaną dalej Sprzedawcą, a podmiotem nabywającym od niej produkty, zwanym dalej Klientem realizowanych na zasadzie sprzedaży wysyłkowej poprzez sklep internetowy.
  5. Stosunki umowne w wyżej wymienionym zakresie opierają się na niniejszych warunkach, o ile odrębna Umowa sprzedaży lub dostawy nie stanowi inaczej.
  6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszego Regulaminu wymagają formy dokumentowej pod rygorem nieważności. Nieważność jednego postanowienia niniejszego Regulaminu nie powoduje nieważności pozostałych postanowień.

 

§3. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie są:
    1. wypełnienie i zaakceptowanie formularza będącego elementem procesu zakupowego (udostępnionego na jednej z podstron sklepu)
    2. wyrażenie zgody na zapisy Regulaminu oraz podanie rzeczywistych danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
  2. Zakupu można dokonać jako Gość lub po zalogowaniu się do uprzednio utworzonego Konta Klienta.
  3. PROMAG S.A. może odmówić realizacji zamówienia Klienta i/lub usunąć konto Klienta w Sklepie, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
    1. podał w trakcie rejestracji w Sklepie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
    2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu,
    3. dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu danych w ramach świadczonych usług Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności w zakresie zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  5. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku,
    6. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

 

§4. Oferta cenowa

  1. Oferta cenowa uwzględniająca promocje dotyczy wyłącznie sprzedaży na odległość realizowanej na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Wszystkie podane w ofercie ceny są cenami w złotych polskich i przedstawione są zarówno w cenie netto (bez podatku VAT) jak i w cenie brutto (zawierającej podatek VAT). Cena produktu nie uwzględnia kosztów jego dostawy.
  3. Sprzedawca zastrzega możliwość waloryzacji ceny obowiązującej w momencie dostawy zamówionego towaru w przypadku drastycznych zmian stawek celnych i podatkowych, wahań kursów walut, gwałtownych wzrostów cen paliw i surowców, po uprzednim przesłaniu zmian warunków realizacji zamówienia Klientowi i uzyskaniu akceptacji Klienta.
  4. Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany ceny w przypadku, gdy Klient dokonał zmian warunków zamówienia po przyjęciu zobowiązania (np. terminu dostawy, miejsca dostawy, wyposażenia itp.).

 

§5. Zamówienie

  1. Klient może złożyć zamówienie w Sklepie poprzez stronę internetową www.techviking.pl
  2. Złożenie zamówienia możliwe jest po:
    1. dokonaniu wyboru zamawianych produktów (dodanie produktów do "koszyka")
    2. zalogowaniu się do posiadanego Konta Klienta (po uprzedniej rejestracji Konta Klienta) lub dokonania wyboru zakupu jako gość (bez rejestracji Konta Klienta)
    3. wypełnieniu formularza zamówienia
    4. zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu.
  3. Zamówienie złożone w Sklepie powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko Klienta, dane nabywcy (płatnika), nazwę firmy  i numer NIP (w przypadku podmiotów gospodarczych), adres dostawy, formę płatności.
  4. Sprzedawca prześle potwierdzenie realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  5. Przewidywany termin realizacji zamówienia jest określony na karcie każdego produktu. W przypadku zmiany przez Sprzedawcę terminu realizacji zamówienia w stosunku do podanego w ofercie, Sprzedawca powiadomi Klienta o dokładnym terminie realizacji w potwierdzeniu zamówienia.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku wyczerpania zapasów lub nieprzewidzianych zmian w ofercie. Sprzedawca powiadomi o tym fakcie Klienta w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, ale przed jego potwierdzeniem. Jeżeli istnieją przeszkody obiektywne uniemożliwiające realizację zamówienia powodowane siłą wyższą, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w uzgodnionym przez strony terminie późniejszym lub odstąpienie od Umowy bez roszczeń ze strony Klienta.
  1. Sprzedawca zastrzega możliwość zmian konstrukcyjnych, danych technicznych i wzornictwa zamówionego towaru w okresie dostawy, wynikających z modernizacji i postępu technicznego z takim zastrzeżeniem, że zmiany te nie wpłyną na właściwości techniczne i funkcjonalne towarów.
  1. Produkt uważa się za wydany Klientowi w momencie przeniesienia prawa do rozporządzania towarem. Klient lub podmiot przez niego wskazany w zamówieniu jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru zamówionego towaru w sposób nie budzący wątpliwości.

 

§6. Metody płatności

  1. Klient ma możliwość wyboru formy płatności spośród następujących form:
  1. płatność online (przelew online, BLIK, płatność kartą, raty, płatności odroczone oferowane przez zewnętrznych partnerów finansowych)
  2. przedpłata (na podstawie faktury proforma)
  3. pobranie (Sprzedawca może tę metodę  wyłączyć dla niektórych produktów)
  4. płatność odroczona (przelew terminowy) – jeśli Klient ma przypisaną płatność przelewową na swoim koncie w Sklepie lub ustalił taką formę płatności ze Sprzedawcą.
  1. W przypadku wyboru formy płatności „przedpłata (na podstawie faktury proforma)” zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.

 

§7. Dostawa towaru / koszty dostawy

  1. Zamówione produkty, dostarczane są na adres dostawy wskazany przez Klienta, będący adresem pocztowym na terenie Polski.
  2. Jeśli Klient nie zamówił w Sklepie usługi wniesienia, wniesienie do budynku należy do obowiązków Klienta. W przypadku zamówienia dostawy z wniesieniem, kurier dostarczy przesyłkę do pierwszego pomieszczenia w lokalu, pod warunkiem, że lokal znajduje się nie wyżej niż na 3 kondygnacji (dotyczy tylko budynków bez windy).
  3. Ze względów logistycznych w szczególnych przypadkach (np. realizacja dużej dostawy transportem spedycyjnym) Sprzedawca zastrzega możliwość przeniesienia obowiązku wyładunku towaru na Klienta.
  4. Klient ma obowiązek ilościowego i jakościowego sprawdzenia dostarczonego towaru w momencie dostawy i w obecności Przewoźnika. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub uszkodzeń transportowych Klient ma obowiązek sporządzenia protokołu niezgodności w obecności Przewoźnika i bezzwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o tym fakcie. Protokół spisany bezpośrednio przy dostawie jest gwarancją bezproblemowego dochodzenia roszczeń. Na protokole należy zaznaczyć nawet najmniejsze uszkodzenia opakowania zewnętrznego. W przypadku braku odpowiedniej adnotacji ryzyko ujawnienia braków ilościowych lub uszkodzeń przechodzi na Klienta. Niemożliwe do stwierdzenia przy odbiorze szkody powinny być zgłoszone Sprzedawcy pisemnie najpóźniej do 2 dni roboczych od daty dostawy towaru.
  5. Koszt dostawy podany jest na stronie internetowej sklepu (link do podstrony z kosztami dostawy) i każdorazowo obliczany jest przy wyborze przez Klienta produktów i dodaniu ich do koszyka.. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość nienaliczania kosztów dostawy dla zamówień powyżej określonej wartości.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów dostawy dla produktów znajdujących się w okresowych promocjach. Sprzedawca zobowiązany jest poinformować o tym Klienta w warunkach promocji produktu.

§8. Fakturowanie sprzedaży

  1. Fakturowanie sprzedaży odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku sprzedaży realizowanej na rzecz podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą wystawiona zostanie faktura VAT sprzedaży. W przypadku sprzedaży realizowanej na rzecz osoby fizycznej zostanie wystawiona faktura VAT imienna. Faktura jest wysyłana elektronicznie na adres mailowy wskazany w formularzu zamówienia.  W przypadku sprzedaży realizowanej na rzecz podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, który ma ze Sprzedawcą podpisane odrębne Porozumienie w sprawie wysyłki e-faktur, faktura VAT sprzedaży zostanie wysłana na adres wskazany w tym Porozumieniu.
  2. W przypadku zwłoki w płatności ze strony Klienta Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostaw lub świadczenia usług do chwili spłaty należności przez Klienta.
  3. Dostarczony przedmiot zamówienia pozostaje własnością Sprzedawcy do czasu uregulowania przez Klienta wszystkich należności wynikających z zamówienia (zastrzeżenie własności rzeczy sprzedanej - art. 589 k.c.)
  4. Klient ma prawo do dalszej odsprzedaży lub zadysponowania przedmiotem zamówienia dopiero wówczas, gdy stanie się jego właścicielem zgodnie z art. 589 k.c.
  5. W przypadku braku płatności w terminie, Klient zobowiązuje się do wydania przedmiotu zamówienia Sprzedawcy na pierwsze wezwanie Sprzedawcy. Po odbiorze Sprzedawca ma prawo żądać odpowiedniego odszkodowania za zużycie lub uszkodzenie przedmiotu oraz poniesione koszty związane z odbiorem (dotyczy podmiotów gospodarczych).

 

§9. Odstąpienie od umowy

  1. Klient może zrezygnować z realizacji zamówienia zanim Sprzedawca prześle potwierdzenie zamówienia poprzez anulowanie zamówienia w Sklepie lub zgłoszenie tego faktu Sprzedawcy
  2. Jeśli towar został już wysłany do Klienta obowiązują zasady dotyczące zwrotu towaru zgodnie z §10 niniejszego Regulaminu.
  3. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi, w tym również Konsumentowi, w szczególności, w odniesieniu do Umowy, której przedmiotem były towary dostarczone wg dedykowanej specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

§10. Zwrot lub wymiana towaru

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny:
    1. w terminie 14 dni od otrzymania towaru – w przypadku zwrotu produktów nieuszkodzonych, które nie noszą śladów użytkowania.
    2. w terminie 365 dni od otrzymania towaru – w przypadku zwrotu produktów, które pozostają w oryginalnym, nieotwieranym opakowaniu i nie były użytkowane ani montowane.

W celu odstąpienia od Umowy Konsument powinien w określonym powyżej terminie przesłać Sprzedawcy informację o odstąpieniu od Umowy np. wypełniając formularz odstąpienia od umowy.

Konsument powinien niezwłocznie zwrócić towar Sprzedawcy na następujący adres: PROMAG S.A. Centrum Logistyki, Koninko, ul. Składowa 3, 62-023 Gądki., nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od Umowy. Koszty transportu zwracanego towaru ponosi Konsument.

W przypadku odstąpienia od umowy  przez Konsumenta Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu towaru.

Zwrot płatności na rzecz Konsumenta zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji lub na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

  1. Klient nie będący Konsumentem może dokonać zwrotu towaru po uprzednim wyrażeniu zgody przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zwrot ten dotyczy produktów, które są nieuszkodzone, pozostają w oryginalnym, nieotwieranym opakowaniu i nie były użytkowane ani montowane.

Klient powinien w określonym powyżej terminie  poinformować pisemnie Sprzedawcę o chęci zwrotu towaru. Warunki zwrotu towaru uzgadniane są każdorazowo ze Sprzedawcą. Dopiero po uzyskaniu zgody Sprzedawcy Klient może dokonać na swój koszt zwrotu towaru. 

  1. Wymiana towaru na inny odbywa się po wcześniejszym porozumieniu i na zasadach ustalonych ze Sprzedawcą.

 

§11 Reklamacje wad produktów

  1. Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad.
  1. Sprzedawca udziela Klientowi gwarancji na towary wyspecyfikowane w zamówieniu. Jeżeli w ofercie okres gwarancyjny dla danego produktu nie został podany ani Klient nie zamówił opcji wydłużenia gwarancji dla produktu, przyjmuje się, że gwarancja została udzielona na okres 24 miesięcy. Gwarancja rozpoczyna się w momencie dostarczenia towaru i objęte są nią wyłącznie uszkodzenia powstałe wskutek wad fabrycznych tkwiących w towarze sprzedanym. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady lub dostarczenia towaru wolnego od wad, o ile Klient powiadomił pisemnie w terminie 7 dni od ujawnienia się wady o tym fakcie Sprzedawcę. Wybór sposobu usunięcia wady w ramach gwarancji należy do Sprzedawcy/Gwaranta.
  2. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
  3. Dostarczenie uszkodzonego towaru do naprawy odbywa się zgodnie z zapisem w dokumencie gwarancyjnym lub w sposób uzgodniony ze Sprzedawcą.
  4. Naprawa lub wymiana towaru na wolny od wad nastąpi w najkrótszym możliwym terminie.
  5. Gwarancją nie są objęte części normalnie zużywające się w trakcie eksploatacji, wady powstałe w wyniku lub w związku ze zmianami dokonanymi w towarach lub w wyniku naprawy, która miała miejsce bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedawcy oraz będących następstwem eksploatacji niezgodnej z zapisami instrukcji eksploatacji i konserwacji dostarczonych towarów. Sprzedawca nie jest zobowiązany do naprawy towarów ani świadczenia innych usług z tytułu gwarancji w przypadku wady powstałej z przyczyn: przekroczenia parametrów technicznych, stosowania niewłaściwych mediów.
  6. W przypadku, gdy z przedmiotem zamówienia Sprzedawca dostarczył kartę gwarancyjną, stanowi ona uzupełnienie niniejszych warunków ogólnych gwarancji.
  7. Złożone reklamacje nie zwalniają Klienta z terminowej zapłaty wymaganej należności.
  8. Jeśli Klientowi,  który nie jest Konsumentem, została udzielona gwarancja na towary i usługi, wyłączona zostaje wobec niego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów i usług.
  9. Konsument, w przypadku gdy produkt ma wadę fizyczną lub prawną, ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
  1. W sytuacji wystąpienia wady Konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z poniższych działań:
  • w pierwszej kolejności naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy,
  • obniżenia cen,
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

14. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Wybór pomiędzy wymianą a naprawą należy do Konsumenta. Jeżeli jednak spełnienie żądania Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, to może on:

  • wymienić towar – zamiast go naprawić,
  • naprawić towar – zamiast go wymienić.
  1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za sprzedany towar z tytułu niezgodności z umową, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.
  2. Koszty poniesione przez Konsumenta związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sprzedawcę.
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń w drodze pozasądowego rozwiązywania sporów, w szczególności korzystając z pomocy rzecznika praw konsumenta, mediacji, stałego polubownego sądu konsumenckiego.
  4. Reklamacje (w tym z tytułu niezgodności towaru z umową) należy złożyć pisemnie lub na innym trwałym nośniku poprzez przesłanie do Sprzedawcy opisu wady wraz ze wskazaniem żądania, preferowaną formą złożenia reklamacji jest przesłanie jej na adres e-mail: reklamacje@techviking.pl

 

§12. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich niedogodnościach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres: info@techviking.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W korespondencji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdego zgłoszenia w terminie do 14 dni, a gdyby to było niemożliwe, do poinformowania Klienta o terminie, w którym reklamacja ta zostanie rozpatrzona.

 

§13. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Klient dokonując rejestracji wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę, podanych w formularzu danych osobowych, w celu realizacji Umowy sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz w Rozporządzeniach Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (”RODO”). Podanie danych osobowych (imię, nazwisko, e-mail, ulica, numer budynku i lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, numer telefonu jest niezbędne w celu realizacji Umowy; w przypadku podmiotów gospodarczych nazwę firmy, dane adresowe, NIP) jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji postanowień Umowy, a w tym dostawy, montażu, usług serwisowych itp. Przekazanie lub innego rodzaju transfer pozyskanych danych osobowych, osobom lub firmom trzecim, nie występuje, chyba że dane te będą niezbędne do należytego wykonania Umowy, rozpatrzenia reklamacji lub napraw w ramach gwarancji lub rękojmi. Sprzedawca oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.
  3. Klient dokonując rejestracji lub zapisując się do newslettera może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych, podanych w formularzu w celach reklamy, badania rynku, badania zachowań i preferencji Klienta z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Sprzedawcę.
  4. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, sklep w ramach realizacji Umowy z Klientem może przesłać Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient jest uprawniony, jednak niezobowiązany do jej wypełnienia.
  5. Klientowi przysługuje prawo wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.


 

§14. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie postanowień zamówienia, jeżeli wynikły one wskutek działania sił wyższych, a w szczególności wojny, pożaru, powodzi, wypadku, strajku, epidemii i pandemii, zakłóceń w komunikacji lub zmiany obowiązujących przepisów prawa.
  3. Z chwilą wszczęcia postępowania naprawczego lub upadłościowego w stosunku do Klienta jest on zobowiązany oznaczyć towar w sposób wskazujący zastrzeżenie prawa własności na rzecz Sprzedawcy. W przypadku zajęcia towaru stanowiącego własność Sprzedawcy w trakcie postępowania egzekucyjnego skierowanego do majątku Klienta, jest on zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o tym fakcie oraz przesłać kopię postanowienia o zajęciu i związanej z nim dokumentacji. W razie wniesienia przez Sprzedawcę powództwa przeciwegzekucyjnego na podstawie art. 840 kpc, Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy poniesione koszty sądowe i pozasądowe, jeśli Sprzedawca nie uzyska zwrotu tych kosztów od osoby trzeciej, przeciw której powództwo zostało wniesione.
  4. Wniosek o wszczęcie postępowania naprawczego lub upadłościowego w stosunku do majątku Klienta uprawnia Sprzedawcę do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu towaru zastrzeżonego.
  5. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez Sprzedawcę do celów marketingowo-referencyjnych danych firmy (nazwy, adresu, informacji ogólnej o dostarczonym przez Sprzedawcę asortymencie oraz zdjęć z realizacji).
  6. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny produktów oraz kosztów dostawy wynikających z zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
  7. Wszelkie spory między stronami, za wyjątkiem sporów z Konsumentem, mogące wyniknąć z Umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu, rozstrzygać będzie Sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy lub skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez Sąd wg właściwości ogólnej lub przemiennej. Konsumentowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia sporów i dochodzenia roszczeń.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian parametrów technicznych i błędów edytorskich.

Regulamin obowiązuje od 03.11.2025

0
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej